Pomemben vidik uspešne prodaje na spletu je tudi uporaba sodobnih programskih orodij. Na delavnici 16.5.2015 v prostorih Kluba Zgornjesavinjskih študentov, je mladim Rok Matjaž, predstavnik podjetja MVM v začetnem delu predstavil, kaj odlikuje dobro spletno stran, katera orodja uporabiti ter kako si zastaviti oglaševalsko kampanjo na družabnih omrežjih.
V praktičnem delu je vsak izmed udeležencev izdelal svoj koncept za oglaševalsko kampanjo ter predvidel, katera orodja bo uporabil. Po predstavljenem konceptu je izvajalec vsakemu udeležencu svetoval, kaj je bilo pri njegovem konceptu dobro oziroma, kakšno orodje bi bilo primerneje uporabiti. Na voljo je veliko število različnih orodij, za vsak posamezen primer, glede na vsebino in ciljno publiko, ki jo želimo doseči, pa se je potrebno odločiti, kako se zadeve lotimo. Na ta način je bilo posredovano znanje preizkušeno tudi na praktičnem primeru.
Več o projektu Mladi veter si lahko preberete na naslovu http://kzss.org/mladiveter/