Najprej smo se srečali z osmošolci. Na kratko smo jim predstavili bistvo projekta in kaj si od njega obetamo, nato pa smo od njih skušali izvedeti, kakšne so njihove ambicije in pričakovanja za prihodnost na področju izobraževanja in zaposlitve. Odgovori nam bodo služili za pripravo vsebin na delavnicah, da bomo mladim ponudili čim več koristnih informacij za pravilno izbiro poklica ter lažje iskanje zaposlitve v prihodnosti. Na koncu ure smo učencem razdelili predstavitev projekta v pisni obliki in prijavnice, da se nam pridružijo na delavnicah.
Celoten postopek smo ponovili še v devetem razredu. Z odgovori mladih smo bili zelo zadovoljni, saj so v obeh razredih aktivno sodelovali. Malo nas je presenetilo le dejstvo, da so v osmem razredu vsi učenci imeli izbran poklic in vedeli, na katero srednjo šolo se bodo vpisali, v devetem razredu pa je še bilo nekaj takšnih, ki še niso bili odločeni. Ko smo devetošolce vprašali, če lahko pojasnijo to razliko, smo dobili preprost in zelo logičen odgovor: “Drugo leto tudi oni ne bodo vedeli, kam bi šli.” Ob tem smo se sicer vsi prisrčno nasmejali, hkrati pa morali priznati, da je verjetno res tako, da ko pride trenutek odločitve, niso vsi več tako prepričani v pravilnost svoje odločitve. Takšno razmišljanje nam daje še več motivacije in elana, da projekt Mladi veter izpeljemo karseda kakovostno in s tem pomagamo mladim pri tej težki odločitvi.