Mercator je svojo že tradicionalno osrednjo humanitarno akcijo letos namenil ljudem, ki so se nepričakovano znašli v hudi socialni stiski. Z akcijo želi Mercator okrepiti tudi zavest ljudi, da je treba sosedom v stiski pomagati.
Zato Mercator poziva vse ljudi dobre volje, da zastavijo dobro besedo, Mercator pa bo poskrbel, da bodo iz dobrih besed zrasla tudi dobra dejanja, in namenil Rdečemu Križu Slovenije in Karitas Slovenije donacijo potrebnih izdelkov za pomoč ljudem v stiski.
Dobro besedo lahko prispevate s klikom na www.mercator.si/dobrabeseda, pa tudi na ekranih »dreves« v Mercatorjevih centrih. Zbrati želimo več kot sto tisoč besed za več kot sto tisoč ljudi v stiski. Dobre besede so, seveda, brezplačne, zato jih lahko oddate s kliki na Mercatorjevi spletni strani in na ekranih dreves v Mercatorjevih centrih kar največ. Zbiranje dobrih besed bo potekalo do konca septembra, Mercator pa bo besede spremenil v donacije obema humanitarnima organizacijama v skupni vrednosti pol milijona evrov.
Predsednik Mercatorjeve uprave mag. Žiga Debeljak je izrazil veselje, da Mercator kljub težkim gospodarskim razmeram ostaja močno in stabilno podjetje, ki svojim zaposlenim zagotavlja delo. Zato lahko pomagamo tisti, ki so se nepričakovano znašli v stiski.
Mercator je pomagal takoj, ko je gospodarska kriza povzročila zaostrene socialne razmere. Poleg naložb v ohranjanje kupne moči slovenskih gospodinjstev z nižanjem cen skoraj 3.000 izdelkov, ki predstavljajo glavnino nakupov, se Mercator stalno odziva tudi na številne prošnje organizacij in posameznikov, ki potrebujejo pomoč. Zdaj bo doniral izdelke, ki jih ljudje v stiski, predvsem otroci socialno ogroženih družin potrebujejo poleg osnovnih živil.