“V Finančni upravi ponovno izpostavljamo, da mora biti vsakršna odmera davka ali carin, izterjava morebitnega dolga in podobno predmet upravnega postopka. V takšnem postopku je vedno izdan informativni izračun, odločba ali sklep, ki vam mora biti predhodno vročen (fizično ali po eDavkih),” pojasnjujejo na Finančni upravi.
POZOR: Zahteve po plačilu kakršnihkoli dajatev nikoli ne potekajo v komunikaciji preko telefona oziroma elektronske pošte.
“Zavezance želimo opozoriti na naraščajoče primere prevar, kjer zlonamerni napadalci v procesu prevare uporabljajo lažno identiteto uslužbencev Finančne uprave,” opozarjajo.
Prevarantom večkrat nakazal večjo vsoto denarja
Delili so primer zavezanca, ki je prevarantom večkrat nakazal večji znesek denarja. Ko je zavezanec po določenem času vseeno podvomil v resničnost njihovih trditev, je informacije o njihovi dejanski zaposlitvi želel preveriti pri sami Finančni upravi, pri čemer je poizvedbo v vednost posredoval tudi »lažnim« uslužbencem. Ti so ga v želji po nadaljevanju finančnega izčrpavanja poskusili prevarati celo z lažnim odgovorom, kjer so ga v imenu »lažne« Finančne uprave želeli prepričati, da gre za resnične uslužbence in postopke.
“Zaradi našega takojšnjega odgovora, kjer smo mu pojasnili, da je žrtev prevare in da na Finančni upravi niso zaposlene osebe, po katerih je poizvedoval, smo preprečili nadaljnje aktivnosti prevarantov. Zavezanca smo glede na celotno situacijo in oškodovanje usmerili na prijavo goljufije Policiji,” so še razložili na Finančni upravi.
Urednica portala MojPrihranek.si