Če se vam porajajo vprašanja glede vašega zdravja, financ ali pa morda iščete pomoč na domu, pa ne veste na koga se obrniti, potem vam Festival za tretje življenjsko obdobje ponuja odgovore na vsa tovrstna vprašanja, in še na kakšno več. Letos se boste lahko sprehodili kar skozi petnajst tematskih razstavnih parkov, od tega sta kar dva nova in sicer Park lokalne samouprave in Park čebelarstva. Več o parkih in organizacijah, ki se bodo v njih predstavila, si preberite tukaj.
Kaj so tematski parki na festivalu?
Tematski park je tako prostorska kot vsebinska nadgradnja klasičnih sejemskih površin, ki omogoča predstavitev idej, zamisli, izdelkov in storitev razstavljalcev. Predstavlja interaktivni prostor med njegovimi snovalci in obiskovalci. Njim omogoča, da polno zaznajo in doživijo predstavitve. Park tako omogoča razstavljalcem kvalitetno večpredstavno in interaktivno predstavitev in izpeljavo programa.
Kakšen je namen tematskih parkov?
Park je predstavitveno-poslovne in izobraževalne narave. Omogoča seznanjanje s produkti, predvsem pa je njegovo poslanstvo vzpodbujanje in navduševanje obiskovalcev. Namen je, da predstavljena podjetja vzpostavijo pristen stik z obiskovalci na višji ravni kot je v odnosu prodajalec – kupec. Hkrati pa park omogoča učinkovitejšo in celovito promocijo, obiskovalce navdušuje s svojim znanjem, s strastjo do učinkovite inovativnosti in s tem spoštljivo skrbi za njihove interese. Zamisel parka je opremljeno in oblikovano okolje, ki ga obiskovalci dojemajo kot prostor in čas odgovornosti podjetja do družbe – do ljudi in narave.
Komu so tematski parki namenjeni?
Z vidika ciljne skupine so parki namenjeni vsakemu, ne glede na starost, življenjski slog, izobrazbo, pogled na svet, … Vsak obiskovalec lahko v različnih parkih poišče odgovore na svoja vprašanja. Nabor vprašanj, ki jih postavljajo obiskovalci, pa tako vsakemu podjetju odpirajo vedno nove zaklade tržnih niš znotraj ciljnih skupin.
Kdo in kako se lahko predstavi v tematskih parkih?
V parku se predstavljajo podjetja, katerih poslovna naravnanost je skladna z začrtano vsebinsko tematiko posameznega parka. V enem parku se lahko predstavi več podjetij – snovalcev parka. Vsak od njih ima na razpolago enega ali več predstavitvenih prostorov. Ustvarjalnost pri snovanju vsebinske podobe parka, je svobodna, vendar ima določeno arhitekturo razstavnega prostora. V mislih imamo otočni razstavni prostor na katerem se predstavi s svojo dejavnostjo oziroma proizvodi, določeno število razstavljavcev.