Zato podjetje Beiersdorf z blagovno znamko NIVEA in Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) tudi letos organizira dobrodelni projekt Podajte nam roko!, s katerim bodo že četrto leto zapored prispevali sredstva v Učni sklad NIVEA in pomagali otrokom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe.
V sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) ter pomočjo širne Slovenije bo podjetje Beiersdorf z zbranimi sredstvi 21 otrokom iz socialno ogroženih družin podalo roko in jim olajšalo pot do izobrazbe z mesečno štipendijo za nadaljevanje njihovega šolanja. Za vsako podano roko bo podjetje Beiersdorf v Učni sklad NIVEA prispevalo 0,50 €.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ev5sycw4NNk[/youtube]
Seveda brez vas ne gre, zato ste tudi letos vabljeni k sodelovanju v dobrodelni akciji! Cilj je zbrati toliko dlani, da bodo segle vse do vrha Mount Everesta. Torej, okrasite, porišite ali popišite obrise dlani na spletni strani www.NIVEA.si/roke ali pa jih ustvarjajte na letakih, ki jih najdete v nekaterih revijah. Obrise dlani lahko pošljete do 10. novembra, k sodelovanju pa so tudi letos povabljene osnovne šole in vrtci po vsej Sloveniji. Vse vaše stvaritve že težko pričakujejo na naslovu Beiersdorf d.o.o., p.p. 4130, 1000 Ljubljana, s pripisom »Roke«.
Podanih je bilo že več kot 137 tisoč rok!
Prvo leto ste Slovenci na modre stene v središčih slovenskih mest odtisnili več kot 42 tisoč rok, naslednje leto pa se je klicu po dobrodelnosti z ustvarjanjem obrisov rok odzvalo več kot 50 tisoč Slovencev. Tudi leto 2008 je bilo uspešno, saj je bilo zbranih 45 tisoč dlani.
Skupno je bilo tako v preteklih letih zbranih več kot 68.000 € za pomoč šolarjem iz socialno šibkejšega okolja, roko pa so jim podali številni Slovenci, znane osebnosti ter župani slovenskih mest.
Sodelovanje z Zvezo prijateljev mladine Slovenije
Podjetje Beiersdorf in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) sta si roko prvič podala v dobrodelni akciji Podajte nam roko! leta 2006 ter tako sklenila čudovito sodelovanje. Cilj, ki so si ga zadali že pred štirimi leti in ga uspešno izpolnjujejo leto za letom, je pomagati otrokom na poti do izobrazbe ter jim s tem omogočiti lepšo prihodnost. Sredstva, ki jih z akcijo Podajte nam roko! podjetje Beiersdorf donira v Učni sklad Nivea, so namenjena izplačevanju štipendije 21 otrokom, ki jih ZPMS izbere po celotni Sloveniji.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=di9wZYvYSfo[/youtube]
Izobrazba je bistvenega pomena, je poudarila generalna sekretarka ZPMS, ga. Majda Struc, in nam obenem pojasnila, zakaj je projekt za ZPMS tako pomemben:
»Sodelovanje s podjetjem Beiersdorf pomeni za ZPMS izvedbo izjemnega humanitarnega projekta, s katerim mladim pomagamo do najbolj dragocene pridobitve v življenju – do izobrazbe. Omogočamo jim vsaj malo brezskrbnejši danes in veliko priložnost za jutri. Prostovoljcem in strokovnim sodelavcem ZPMS pa je ta projekt ljub tudi zaradi tega, ker smo v njem doživeli visoko strokovno in partnersko sodelovanje.«
Da sredstva iz Učnega sklada NIVEA mladim omogočajo več možnosti za življenje, kakršnega si želijo, je poudarila tudi sekretarka ZPMS, ga. Anita Ogulin:
»Vsi se zavedamo kako zelo pomembno je znanje za čas, v katerem živimo. Hkrati pa tudi, da socialno ogroženi otroci praviloma nimajo materialnih možnosti za pridobitev želene ali ustrezne izobrazbe. To pa pomeni še dodatno poglabljanje razslojevanja že med otroki in mladimi, posledično pa tudi številne odvisnosti.
Zato štipendijo vidim kot enega pomembnih pogojev za zagotavljanje enakih možnosti otrokom in mladim. Pa tudi dostopnost do znanja in s tem uresničitev zastavljenih poklicnih ciljev. Izobrazba mladim nasploh nudi pogoje za dostojno življenje in omogoča sanjati o lepši prihodnosti.«
Dobrodelni projekt s tradicijo
Dobrodelni projekt Podajte nam roko! se je rodil že pred leti, direktor podjetja Beiersdorf Slovenija, Kurt Altenburger, pa nam je povedal nekaj več o ozadju akcije:
»Projekt Podajte nam roko! se je rodil, ker smo želeli pokazati naklonjenost pozitivnim vrednotam kot so razumevanje, skrb, toplina, empatija in prijateljstvo. To so namreč tudi vrednote blagovne znamke NIVEA, kot tudi moje osebne vrednote in vrednote vseh Slovencev. Akcije iz prejšnjih let so merilo našega letošnjega uspeha in hkrati motivacija, da bomo v prihodnje še boljši in resnično vzpodbudili dobrodelnost v Sloveniji, nad katero sem že zdaj naravnost navdušen. In ravno zaradi preteklega pozitivnega odziva in skrbi za izobraževanje prikrajšanih otrok, naša odločitev za nadaljevanje akcije tudi v tem letu ni bila težka.«
Janja Žbontar Škraba, vodja marketinga v podjetju Beiersdorf Slovenija, je prepričana, da bo tudi to leto veliko število Slovencev podalo svojo roko otrokom iz socialno šibkejšega okolja:
»Ponosni smo, da lahko rečemo, da je projekt postal že tradicionalno vseslovenski. V preteklih letih smo tako zbrali že več kot 137 tisoč rok, kar kaže na veliko dobrodelnost Slovencev. Tako bomo letos, že četrto leto zapored, zbirali dlani, ki bodo kot v preteklih letih ponovno oplemenitene z ustvarjalnostjo vseh, ki nam bodo podali roko. Cilj letošnje akcije je zbrati toliko dlani, da sežejo vse do vrha Mount Everesta. Tudi letošnja akcija bo potekala preko različnih kanalov, prek spleta in letakov ter v sodelovanju s šolami in vrtci, saj želimo v dobrodelnost vključiti čim več ljudi. In kot v prejšnjih letih, tudi letos pričakujemo velik odziv Slovencev, ki so se v preteklosti že izkazali in nam podali roko.«