Fundacija Samaritan: Lepo je biti človek

Sredstva za sklad fundacije Samaritan se bodo tako zbirala s prodajo izdelkov z oznako Samaritan, prvi izdelek in obenem glasilo fundacije pa je revija Samaritan. V letošnjem letu so pobudniki Samaritana že sklenili sodelovanje z Unicefom in bodo zbrana sredstva namenili njihovim programom. Na predstavitvenem dogodku se je zbralo okrog 400 gostov, ki so sodelovali tudi na dražbi treh Unicefovih punčk iz cunj. Poglejmo natančneje …

marko_vicic_janez_skrabec_jerca_legan1Ideja fundacije Samaritan
Svet nas nenehno opozarja, da nismo sami in nas poziva k dobrodelnosti. Z vsakodnevnimi tragedijami opozarja na stiske ljudi, ki jim življenje ni dalo možnosti izbire in moči odločanja o lastni usodi, trka na naše duše, da naredimo nekaj za tiste, ki so manj srečni od nas.

Pobudniki za ustanovitev fundacije Samaritan se zavedajo, da je v vsakem človeku želja, da postane samaritan. Vsem želijo to tudi omogočiti. Na tem temelji ideja fundacije Samaritan – vsi, ki jim je življenje namenilo možnost, da sami odločajo o svoji usodi in sprejemajo pomembne odločitve, lahko pomagajo ostalim, ki tega privilegija nimajo.

logotip_samaritanNamen fundacije Samaritan
Namen fundacije Samaritan je zbiranje sredstev za pomoči potrebne na način, ki ga v Sloveniji še ne poznamo. Pristop fundacije Samaritan je takšen, da omogoča dobrodelnost na zelo široki ravni, del njega lahko postane vsak posameznik, prav tako pa tudi zelo širok del gospodarstva.

Fundacija Samaritan bo s sodelovanjem različnih podjetij trgu predstavila izdelke, ki se bodo od običajnih razlikovali po tem, da bodo nosili oznako Samaritan. Od vsakega prodanega izdelka s to oznako bo del denarja namenjenega v sklad fundacije Samaritan.

revija_samaritanOznako Samaritan bodo nosili kakovostni izdelki priznanih proizvajalcev, ki pa zaradi tega ne bodo dražji od običajnih izdelkov. V fundaciji Samaritan so prepričani, da je v vsakem človeku dovolj samaritana, da bo ob izbiranju med dvema enakima izdelkoma izbral tistega, ki nosi oznako Samaritan.

Prvi tak izdelek predstavlja revija Samaritan (več o tem projektu na koncu prispevka), cilj fundacije Samaritan pa je, da bi v prihodnjih mesecih z znakom Samaritan opremili več novih izdelkov in tako vsem, ki želijo pomagati, ponudili več priložnosti, da to storijo. Nekaj predlogov teh izdelkov je bilo predstavljenih tudi ob predstavitvi fundacije Samaritan.

vita_mavricZbrana sredstva bo fundacija Samaritan namenila izbranim dobrodelnim organizacijam, del pa jih bo porabila za promoviranje dobrodelnosti. V letu 2009 so sklenili dogovor o podelitvi sredstev z Unicefom, odobril pa ga je tudi regionalni urad Unicefa v Ženevi. Ta predstavlja najvišjo raven za sklepanje takšnih sodelovanj in že nakazuje tudi dolgoročni cilj ustanoviteljev fundacije Samaritan – širjenje ideje samaritanstva preko slovenskih meja tudi v tujino.

marko_vicicKdo stoji za fundacijo Samaritan
Pobudnika fundacije Samaritan sta Marko Vičič in Zlatko Zagorc. Pridružilo se jim je že več podpornikov, med katerimi so tudi ambasadorka Unicefa Vita Mavrič, direktor podjetja Riko Janez Škrabec in uspešen kolesar Jani Brajkovič ter Bojan Emeršič in Tjaša Kokalj.

Pobudniki za ustanovitev fundacije Samaritan verjamejo, da je več ljudi skupaj močnejših, zato želijo pridobiti še več članov. Tistih, ki s svojim glasom lahko dosežejo spremembe in prepričajo ljudi, da spet odprejo srca za sočloveka ter poskrbijo, da zbrana sredstva uresničijo svoj namen. In tistih, ki lahko pomagajo tako, da kupijo izdelke Samaritan ali z znakom Samaritan opremijo katerega od svojih izdelkov in del denarja od njegove prodaje namenijo za dober namen.

ziga_coljaPartnerstvo fundacije Samaritan in Unicefa
Sredstva, zbrana v letu 2009 bo fundacija Samaritan predala Unicefu Slovenija za sofinanciranje programov in projektov pomoči otrokom v deželah v razvoju, del sredstev pa bo namenila tudi nadaljnjemu širjenju zavesti o pomenu dobrodelnosti in humanitarnih vrednotah. Za sodelovanje Unicefa s fundacijo Samaritan bo skrbela ambasadorka Unicefa, znana šansonjerka Vita Mavrič.

puncka_maja_fermePunčka iz cunj
Punčka iz cunj je Unicefov projekt, ki je nastal po italijanskem vzoru, danes pa uspešno poteka v številnih evropskih državah. Unicef Slovenija ga izvaja od leta 2003. Njegov temeljni namen je zbiranje sredstev za Unicefovo svetovno kampanjo za cepljenje otrok proti šestim nalezljivim otroškim boleznim: davici, ošpicam, oslovskemu kašlju, otroški paralizi, tuberkolozi in tetanusu v nerazvitih predelih sveta. Zaradi bolezni, ki bi jih lahko preprečili s cepljenjem, namreč na svetu vsako leto umreta več kot dva milijona otrok.

Dražba treh punčk iz cunj, ki je del projekta Posvoji punčko in reši življenje otroka, je potekala tudi na predstavitvenem dogodku fundacije in revije Samaritan. Sredstva, zbrana z dražbo (nekaj čez 10.000 evrov), bodo namenjena Unicefovemu projektu za cepljenje otrok iz dežel v razvoju proti otroškim nalezljivim boleznim. Na tokratni dražbi bodo naprodaj tri punčke iz cunj: punčka Jusuf oblikovalke Alenke Podgornik, punčka, ki jo je oblikovala Maja Ferme in punčka Aurora oblikovalke Mojce Celin.

jerca_leganRevija Samaritan – prvi izdelek in glasilo fundacije
Prvi izdelek blagovne znamke Samaritan je revija Samaritan. Ta bo 30 odstotkov prodaje oglasnega prostora v reviji, vseh naročnin in prodanih izvodov revije namenjala v sklad fundacije Samaritan.

Drugi namen revije Samaritan pa je tudi promocija dobrodelnosti in humanitarnih vrednot. Fundacija Samaritan si bo namreč poleg neposredne pomoči, ki jo bo lahko nudila z zbranimi sredstvi, prizadevala tudi za širjenje zavesti o tem, kako pomembno je v današnjem svetu ostati človek. Revijo bo sestavljala izbrana kombinacija vsebin, ki se bodo bralcem ponujala v slovenščini in angleščini. Ekskluzivni članki, kakovostni intervjuji, vrhunske fotografije, aktualni dogodki, glamur in visoka moda bodo le nekatere od vsebin Samaritana, v katere bodo ustvarjalci vpletali tudi dobrodelnost in humanitarne vrednote.

vita_mavric_puncka_jusufPrva številka revije Samaritan med drugim prinaša intervju z nekdanjim predsednikom Milanom Kučanom o stanju vrednot in pogovor s slavno Scarlett Johansson, osupljive fotografije iz krajev večnega snega in ledu, ganljivo reportažo Arneja Hodaliča z minskih polj Konga, članek o vodi priznane klimatologinje Lučke Kajfež Bogataj, modno fotoseanso s kolesarjem Janijem Brajkovičem, zaključi pa jo kolumna pronicljive Mance Košir.

Skozi celotno revijo se s prispevki prepleta nit dobrodelnosti, ki v bralcu gradi zavedanje o tem, kako pomembno je v današnjem svetu biti in ostati človek. Revija Samaritan zato predstavlja novo kulturo na področju tiskanih revij, poleg tega pa bo od vsakega prodanega izvoda revije in od vsakega objavljenega oglasa 30 % sredstev namenila v sklad fundacije Samaritan.

mojca_celin_eva_longyka_puncka_auroraRevija Samaritan bo na voljo na običajnih prodajnih mestih časopisov in revij, želja njenih ustvarjalcev pa je, da bi se nanjo naročila tudi podjetja in jo podarila svojim strankam ali kupcem, jih z branjem revije razvajala v hotelskih sobah, čakalnicah ali poslovnih prostorih, ter obenem omogočila zbiranje sredstev za sklad Samaritan. Skupaj s sodelavci bo revijo Samaritan ustvarjala urednica Jerca Legan. V prvem letu bo izšlo šest številk revije Samaritan, nato pa vsako leto devet, saj bo poleti in pozimi izšla dvojna številka revije.

Samaritan na spletu
Več informacij o fundaciji in reviji Samaritan najdete tudi na spletni strani www.samaritan.si.

2 KOMENTARJI

  1. Še en preprost način, kako lahko pomagate tistim v stiski.

    Na spletno stran http://oktober.nkbm.si/ vpišite svoj predlog za varčevanje in Zveza prijatelev mladine bo zaradi vas dobila 1 eur.

    Kamen na kamen palača, nasvet na nasvet veliko evrov za ZPM :).

  2. Še en preprost način, kako lahko pomagate tistim v stiski.

    Na spletno stran http://oktober.nkbm.si/ vpišite svoj predlog za varčevanje in Zveza prijatelev mladine bo zaradi vas dobila 1 eur.

    Kamen na kamen palača, nasvet na nasvet veliko evrov za ZPM :).

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.