Kot je nekoč dejala legendarna Coco Chanel, moramo kapljice parfuma nanesti tja, kamor bi radi dobili poljub. Če zanemarimo to romantično misel, pa so mesta, najbolj primerna za nanos dišave, tista, kjer najlaže otipamo pulz – notranja stran komolca, zapestja, za koleni in vrat, za nameček pa se kot idealno mesto za dišečo kapljico ponuja še dekolte.
Če želite povečati obstojnost parfuma, potem boste morali v njegov vonj vložiti več denarja. Večino parfumov dandanes na trg pošljejo skupaj z ujemajočimi se geli za prhanje in losjoni za telo. Uporaba losjona v kombinaciji s parfumom resnično nudi najboljše rezultate, saj losjon nežno odišavi celotno kožo, od nog navzgor, to pa je bolj pomembno kot se zdi, saj se vonj vedno dviga od spodaj navzgor.
Bolj kot vse pa je pomembno doziranje parfuma. Nikoli ne smemo pretiravati, saj nenazadnje mi nosimo parfum, ne parfum nas. Z vonjem smo lahko radodarni, a ne razsipni, saj želimo, da se ljudje, ki so v naši neposredni bližini, odzivajo nanj in ne, da v njem utopimo tudi mimoidoče na drugi strani ceste. Z dišavo ne napadamo, ampak subtilno privabljamo pozornost.
Dišava prav tako ni pripomoček za skrivanje ali prikrivanje česarkoli, še najmanj pa slabega vonja. Parfum ni sredstvo za higieno! Higiena je osebna čistoča in nega telesa, za ta namen pa uporabljamo vrsto drugih proizvodov. Parfum je po drugi strani osebna nota, s katero naredimo pentljico okoli našega lastnega vonja.
Parfum moramo vedno prilagoditi priložnosti. Zlato pravilo je, da so sveži, sadni vonji primerni za poletje, dnevne priložnosti in šport, medtem ko težji, orientalski vonji najbolj zasijejo pozimi ter ob večerih.
A bolj kot vrsta parfuma je še vedno najbolj problematična količina. Najboljše merilo pri doziranju smo sami: če nam je vonj ob prvem stiku prijeten in ne premočan, bo prijeten tudi ostalim. Če smo se na vonj sčasoma privadili in se nam zato čez nekaj minut ni več zdel premočan, je sicer res, da se je parfum nekoliko razdišal, po drugi strani pa je tudi naš čut za voh sposoben neverjetne adaptacije in po daljši izpostavljenosti vonju tega ne zazna več.
Tudi od priložnosti je odvisno, koliko parfuma bomo uporabili. V službi na primer vsekakor ni primerno, da se odišavimo z močnim, ostrim vonjem. Poslovni svet je prostor za neizrazite parfume in če nismo prepričani o njegovi jakosti, potem raje pustite stekleničko pri miru in jo uporabite šele po zaključku delovnega dne. Na splošno je uporaba parfumov preko dneva precej omejena, doziranje pa se lahko načeloma stopnjuje skupaj z zatonom sonca.
Nenazadnje ne pozabite, da je potrebno nekaj truda vložiti tudi v pravilno shranjevanje parfumov. Stekleničk namreč nikar ne izpostavljajte soncu ali toplim prostorom in ne pričakujte, da bodo ostanke vaših parfumov podedovali še vaši vnuki. Vonj je večen, ena in ista parfumska vodica pa ne.