"Dober dan, ali je to banka?" (VIDEO)

Spletno bančništvo postaja vse bolj razširjeno in ni razloga, da bi se ga bali ter ga že vnaprej zavračali. Kljub temu pa moramo biti pri posredovanju naših osebnih podatkov na spletu (in tudi drugod) previdni. Zato so v Centru za odzivanje na omrežne incidente SI-CERT, ki koordinira nacionalni program ozaveščanja Varni na internetu, pripravili nekaj šaljivih posnetkov o nevarnostih, ki prežijo na spletu.

“Dober dan, ali je to banka? Ja, seveda je to vaša banka, saj imamo logotip.” No, stvari niso tako enostavne, kot se morda zdijo na prvi pogled. Ne nasedajte, prepoznajte znake phishing kraje podatkov:

Dober dan, a je to banka?

Kaj je PHISHING?

S tem imenom poimenujemo krajo podatkov, ki storilcu omogočijo dostop do spletnih storitev v vašem imenu in v skrajnem primeru tudi krajo vašega denarja. S phishing prevaro spletni goljuf pridobi osebna uporabniška imena in gesla za dostop do storitev, kot so elektronska pošta, Facebook ali PayPal. Če goljuf pridobi geslo za spletno banko, nas lahko oškoduje tudi finančno. Tipična phishing prevara se prične z elektronskim sporočilom, ki naj bi ga poslala naša banka ali ponudnik neke spletne storitve. Obvestijo nas, da se moramo zaradi preverjanja podatkov ali dodatnih ugodnosti prijaviti in ponovno vnesti svoje podatke. V sporočilu se nahaja tudi povezava, na katero naj bi kliknili, vendar nas vodi na lažno spletno stran, ki je zelo podobna, morda skoraj identična strani legitimnega ponudnika. Če na tej lažni, phishing strani vpišemo geslo za dostop in druge osebne podatke (npr. podatke o kreditni kartici), ste jih pravzaprav posredovali goljufu. Vir: varninainternetu.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.