NOVO: Spletna stran, kjer se vsak dan podari vsaj eno darilo

Že v prvem mesecu delovanja so uspeli pridobiti več kot 60 partnerjev ter skupaj podarili več kot 120 daril, pridružilo pa sem jim je že več tisoč aktivnih uporabnikov. A kot pravi vodja projekta Andraž Gavez: “Pomembno je le, da bomo razdelili čim več različnih daril ter ob tem prinesli prezpoznavnost manjšim podjetjem, ki nimajo večjega marketinškega budgeta za oglaševanje.”

In kako spletna stran vsakdanjedarilo.si sploh deluje? Pogovarjali smo se z vodjo projekta, Andražem Gavezem, ki nam je razkril: “Velik problem oz. izziv praktično vseh podjetij je efektivni marketing – kako za majhen finančni vložek dobiti čim večjo izpostavljenost ter širšo prepoznavnost? Spletna stran vsakdanjedarilo.si rešuje ravno ta problem – podjetje kot naš partner preko spletne strani podari eno darilo ter preko sistema priredi enostavno nagradno igro. Partner zgolj določi kateri izdelek oz. storitev želi oglaševati in izpolni kratek obrazec, vse ostalo pa se zgodi avtomatizirano – objava nagradne igre, obveščanje celotne baze ustreznih potencialnih kupcev, zapis splošnih pogojev sodelovanje, avtomatsko žrebanje nagrajenca, na koncu se zapiše tudi zapisnik o zaključku nagradne igre. Ker je zadeva izredno preprosta ter avtomatizirana so tudi stroški minimalni – za objavo dnevne nagradne igre podjetju tako zaračunamo zgolj toliko, kolikor je uporabnikov v naši bazi – 1 € / 10.000 uporabnikov.”

Ob našem začudenju, da so na trgu prvi s takšnim konceptom, Gavez suvereno nadaljuje: “Gre za izredno efektivni sistem, kjer da dodano vrednost tako uporabniku kot tudi podjetjem ter je drugačen od klasičnih kuponskih strani kot so kuponko.si, 1nadan.si ipd., kjer lahko hitro pride do razvrednotenja blagovne znamke v kolikor se takšnega načina oglaševanja poslužuje prepogosto. Z objavo nagradne igre podjetje podari zgolj 1 darilo ter z minimalnim stroškom obvesti široko množico ljudi o obstoju svojega izdelka oz. storitve. Kasneje pa lahko vse prijavljene potencialne uporabnike, ki niso bili izžrebani obvesti tudi o kakšni posebni akciji oz. popustu na določen izdelek.”

Kot glavni izziv Gavez izpostavlja predvsem znano težavo z lovci na nagrade: “Seveda smo takoj prepoznali, da na spletu obstaja veliko tako imenovanih lovcev na nagrade, ki množično sodeluje v nagradnih igrah ter odpira več uporabniških računov; takšnih si praktično ne želi nobeno podjetje. In ker si tudi mi si želimo čim bolj kvalitetne storitve, smo razvili nekaj vzvodov s katerimi preprečujemo tovrstno početje. Vsakega uporabnika že pri prijavi razvrstimo v interesne skupine, saj uporabnik izbere minimalno 3 kategorije, ki ga resnično zanimajo, nato pa uporabnike obveščamo izključno o darilih, ki so zanj potencialno zanimiva. Imamo pa seveda tudi črno listo posameznih uporabnikov, ki se pravil ne držijo. Izkoriščanja tega sistema si nikakor ne želimo, ustvariti si želimo kvalitetno spletno stran z zanimivimi in drugačnimi darili, ki jih ni moč zaslediti v supermarketih.”

Več na: www.vsakdanjedarilo.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.